Prigovori i reklamacije

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22)  potrošači mogu prigovore na račune za isporučene vodne usluge, odnosno na izvršene ostale usluge Društva podnijeti u PISANOM obliku u poslovnim prostorijama VODOVOD PULA – LABIN d.o.o., Podružnica Labin ,Slobode 6, 52220 Labin, putem pošte na adresu Podružnice Društva, telefaksa na broj 00385 52 884 099, elektroničke pošte: vodovod-labin@vodovod-labin.hr ili putem web forme na internet stranici Vodovoda Labin d.o.o.

Forma za prijavu reklamacija

Prigovor se može podnijeti u roku u kojem  račun dospijeva na naplatu.

Pismeni prigovor na ispostavljeni račun rješava potrošački odjel VODOVOD PULA – LABIN d.o.o., Podružnica Labin u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Ako je VODOVOD PULA – LABIN d.o.o., Podružnica Labin uvažio prigovor, dužan je izvršiti usklađivanje obračuna u poslovnim knjigama najkasnije do ispostavljanja narednog računa s novim obračunom te dostaviti potrošaču pismeni odgovor.

Ukoliko potrošač nije zadovoljan očitovanjem na prigovor ili mu po isteku roka odgovor nije dostavljen, može podnijeti pisanu reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača, kao drugostupanjskom tijelu, na jedan od slijedećih načina:

• na adresu elektroničke pošte: povjerenstvo-reklamacije@vodovod-pula.hr

• na poštansku adresu: VODOVOD PULA – LABIN d.o.o. Pula, Radićeva 9, 52100 Pula, Povjerenstvo za reklamacije potrošača

• osobnom predajom u poslovnim prostorijama VODOVOD PULA – LABIN d.o.o. Pula, Radićeva 9, 52100 Pula ili VODOVOD PULA – LABIN d.o.o., Podružnica Labin, Slobode 6, 52220 Labin

Povjerenstvo za reklamacije potrošača mora pisano odgovoriti potrošačima na zaprimljene reklamacije u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA PRIMIJENJUJE SE NA FIZIČKE OSOBE!

Skip to content