Dojava stanja brojila

Upute za dojavu stanja putem aplikacije Moj Vodovod Labin

Poštovani korisnici vodnih usluga,
S obzirom na implementaciju aplikacije “Moj Vodovod Labin” dojava stanja putem web-a je onemogućena.
Molimo vas da dojavu stanja od sada vršite putem aplikacije “Moj Vodovod Labin” za koju je potrebno izvršiti registraciju.
Aplikaciju se može preuzeti na android i IOS mobilne uređaje u Google play i APP storeu, a na mrežnoj stranici Vodovoda Labin dostupna je i ‘desktop’ verzija https://moj.vodovod-labin.hr/


Registraciju možete izvršiti putem desktop-a na sljedećem linku : https://moj.vodovod-labin.hr/register

Upute za registraciju putem mobilne aplikacije :


Prikaz izbornika “Vodomjer” za dojavu stanja vodomjera u aplikaciji Moj Vodovod Labin


Upute za dojavu stanja brojila telefonom

Za prijavu stanja Vašeg vodomjera možete koristiti automatski sustav za dojavu stanja.

Navedenu uslugu možete koristiti pozivom na broj telefona 052/884-277, 24 sata dnevno, od 27-og do posljednjeg dana u mjesecu.

Stanje koje potrošači dojave automatski se upisuje u bazu podataka, tako da će sustav u slučaju nepravilnog unosa obavijestiti potrošača da ponovi upis.

Prilikom dojave stanja, bit će potrebno unijeti, osim stanja vodomjera, i Vaš jedinstveni broj mjernog mjesta, uključujući i nule, koji se nalazi na računu za vodne usluge ispod adrese Potrošača, i na nalogu za nacionalna plaćanja:

Skip to content