Upute za dojavu stanja putem aplikacije Moj Vodovod Labin
Poštovani korisnici vodnih usluga, S obzirom na implementaciju aplikacije “Moj Vodovod Labin” dojava stanja putem web-a je onemogućena. Molimo vas da dojavu stanja od sada vršite putem aplikacije “Moj Vodovod Labin” za koju je potrebno izvršiti registraciju. Aplikaciju se može preuzeti na android i IOS mobilne uređaje u Google play i APP storeu, a na mrežnoj stranici Vodovoda Labin dostupna je i ‘desktop’ verzija https://moj.vodovod-labin.hr/
Prikaz izbornika “Vodomjer” za dojavu stanja vodomjera u aplikaciji Moj Vodovod Labin
Upute za dojavu stanja brojila telefonom
Za prijavu stanja Vašeg vodomjera možete koristiti automatski sustav za dojavu stanja.
Navedenu uslugu možete koristiti pozivom na broj telefona 052/884-277, 24 sata dnevno, od 27-og do posljednjeg dana u mjesecu.
Stanje koje potrošači dojave automatski se upisuje u bazu podataka, tako da će sustav u slučaju nepravilnog unosa obavijestiti potrošača da ponovi upis.
Prilikom dojave stanja, bit će potrebno unijeti, osim stanja vodomjera, i Vaš jedinstveni broj mjernog mjesta, uključujući i nule, koji se nalazi na računu za vodne usluge ispod adrese Potrošača, i na nalogu za nacionalna plaćanja:
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Više o našim pravilima privatnosti pogledajte ovdje
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.